وبگردی

تمامی مطالب جالب و جذاب دنیای مجازی

وبگردی

تمامی مطالب جالب و جذاب دنیای مجازی

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی چشماتو ببند

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی چشماتو ببند

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی ♬ منتشر شده در تیر ماه 96 ، ترانه ی چشماتو ببند از سینا شعبانخانی ♪ همراه با متن و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

[[تکمیل آرشیو 20 صدا]]

Download New Song By Sina Shabankhani Cheshmato Beband With Excellent Quality & Text In 20Seda

Sina Shabankhani Cheshmato Beband دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی چشماتو ببند

متن آهنگ چشماتو ببند سینا شعبانخانی


چشماتو ببند نبینی از تو سیرم نبینی به این زودی دارم میرم*
چشماتو ببند نبینی میخوام بد شم نبینی که من میخوام از تو رد شم♬♬♪♪♬
چشماتو ببند رو زندگی با من من واسه تو بد بودم حالا تو بد یا من*
شکستن دلت تقصیر من نبود خودت میدونی*
چشماتو ببند رو زندگی با من من واسه تو بد بودم حالا تو بد یا من**
شکستن دلت تقصیر من نبود خودت میدونی *

چشماتو ببند نبینی از تو سیرم نبینی به این زودی دارم میرم**
چشماتو ببند نبینی میخوام بد شم نبینی که من میخوام از تو رد شم♬♬♪♪♬
چشماتو ببند رو زندگی با من من واسه تو بد بودم حالا تو بد یا من*
شکستن دلت تقصیر من نبود خودت میدونی♬♬♪♪♬
چشماتو ببند رو زندگی با من من واسه تو بد بودم حالا تو بد یا من*
شکستن دلت تقصیر من نبود خودت میدونی♬♬♪♪♬

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.